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Aufsatz(elektronisch)#15. Oktober 2011

Regulatory focus and preference reversal between hedonic and utilitarian consumption

In: Journal of consumer behaviour, Band 11, Heft 1, S. 81-88

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#41. Januar 2012

School—University Partnership: Challenges and Visions in the New Decade

In: Global studies of childhood: GSC, Band 2, Heft 1, S. 38-56

ISSN: 2043-6106

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Aufsatz(elektronisch)#517. September 2021

Sizes Are Gendered: The Effect of Size Cues in Brand Names on Brand Stereotyping

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 2, S. 252-267

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#68. Dezember 2017

Culture, Relationship Norms, and Dual Entitlement

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 1, S. 1-20

ISSN: 1537-5277

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Open Access#72021

Increasing nausea and vomiting of pregnancy is associated with sex-dependent differences in early childhood growth: the GUSTO mother-offspring cohort study

BASE